سامانه مدیریت ارتباط با مهمان

سامانه هتل‌سیس شامل نرم‌افزار وب بیس و اپلیکیشن‌های موبایل است که می‌تواند بصورت وبسایت و اپلکیشن هتل یا در کنار آن، در جهت ارائه اطلاعات به مهمانان، دریافت سفارش‌های ایشان و اتوماسیون داخلی هتل بکار رود. 

ویژگی‌های اصلی

هتل‌سیس امکانات زیادی را در اختیار مدیریت هتل قرار می‌دهد. در ادامه به اصلی‌ترین این امکانات می‌پردازیم.

  • وب‌بیس
    هتل‌سیس بر روی بستر اینترنت نصب می‌شود و نیازی به فراهم‌سازی بستر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در هتل وجود ندارد.
  • اطلاع‌رسانی
    سامانه امکان ارائه اطلاعات مختلف هتل را در بستر وب و موبایل فراهم می‌سازد.
  • چندزبانگی
    از مهمترین ویژگی‌های هتل‌سیس، چندزبانگی آن است که امکان ترجمه سامانه به زبان‌های مختلف را فراهم می‌سازد. کاربر امکان ورود محتوا به زبان‌های مختلف را نیز خواهد داشت. هتل برای افزودن هتل جدید نیازی به پشتیبانی جدید نخواهد داشت و چندزبانگی در سامانه نهادینه شده است.
  • سفارش کالا یا خدمات
    مهمانان امکان سفارش خدمات عمومی هتل را دارند.
  • گزارش مشکل
    مهمانان امکان اطلاع مشکلات داخل اتاق به مدیریت هتل را دارند.
  • سفارش غذا
    کاربران هتل امکان تعریف رستوران‌ها و کافه‌های هتل و همچنین منوی غذای آنها را دارند. سپس مهمان می‌تواند غذاهای مورد نظر خود را سفارش و در اتاق دریافت نماید.
  • اپلیکیشن موبایل مهمان
    مهمانان علاوه بر استفاده از پنل سامانه بر روی مرورگرهای خود، امکان نصب اپلیکیشن را نیز دارند. در اپلیکیشن موبایل تمامی امکانات سامانه قابل دسترسی است.
  • اتوماسیون کاری و کارتابل کارکنان
    تمامی درخواست‌های مهمان تبدیل به وظیفه شده و در کارتابل هتل قرار می‌گیرد. سپس کاربران دارای مجوز می‌توانند این وظایف را به نیروهای هتل تفویض کنند. همچنین کارکنان هتل نیز می‌توانند وضعیت انجام وظایف را در سامانه ثبت نمایند.
  • اپلیکیشن کاربردی کارکنان
    کارکنان هتل اپلیکیشن مختص خود را دارند که بر روی آن امکان مشاهده وظایف خود و اعلام وضعیت آنها را دارند.